TALLER GYOTAKU: CAPTURAR L'ÀNIMA DELS PEIXOS

ACTIVITAT ADREÇADA A LES ESCOLES A PARTIR DE L’EXPOSICIÓ

Gener - Març de 2015

Veure la fitxa de l'exposició:

EXPOSICIÓ GYOTAKU: CAPTURAR L'ÀNIMA DELS PEIXOS

Visitarem l’exposició on coneixerem els principals peixos de la Mediterrània: nom, hàbitat,anatomia i la visió artística de les taques que mostren les estampes. Taller en què ens aproparem a la tècnica japonesa del gyotaku, farem una impressió sobre paper japonès i recollirem l’ànima de diferents textures amb motlles, espines (i, per què no, de peixos, si s’escau).

Els grups podran ser d’un màxim de 25 persones o d’un grup classe. Es compta amb un mestre o una mestra de suport.

Preu 90€ per taller (material inclòs). Contacteu directament amb la tallerista (Mireia Córdoba, al tel. 676 792 535, o bé al correu: mireiacordoba@gmail.com)

Durada 50 min. Si és necessari, la durada del taller es podrà adaptar a les necessitats de cada grup.

TALLER GYOTAKU: CAPTURAR L'ÀNIMA DELS PEIXOS