Concert de Nihan Deveichuglu (veu) i Sasha Agranov (violonxel)

Nihan Deveichuglu y Sasha Agranov
veu, violoncel y electrònica,

En aquest viatge musical i poètic, fusionen, la cantant turca Nihan Devecioglu i el violoncel·lista israelita d'origen rus Sasha Agranov, els seus paisatges sonors.

Amb els seu bagatge cultural i musical, creen un teixit personal i ùnic, barrejant musica experimental, clàssica, tradicional turca, jueva, mig oriental, musica antiga amb poesia propia en turc i en hebreu.

Nihan Devecioglu (Istambul/Munich)
Ès una cantant turca, que experimenta amb la seva veu, un ampli ventall d'estils musicals. Les seves actuacions es converteixen en un viatge a traves de la musica folk, jazz y lírica de Anatolia, amb melodías inspirades per la tradició i al mateix temps, oberta a noves vibracions.

SASHA AGRANOV (Israel/Catalunya)
Músic, violoncelista.
Format com a violoncel·lista clàssic y barroc, descobreix la música experimental i el free jazz.
En la seva creació, barreja diversos estil musicals creant paisatges sonors i en recerca constant del so que porta la veritable emoció.