Activitat anterior 17 de setembre, 2022 — 17 de setembre, 2022

Edu Comelles. Sobre els viatges in-mòbils 2

La segona de les tres sessions de "Sobre els viatges in-mòbils" que ens proposa Platform Harakat pel dissabte 17 de setembre a les 7 de la tarda, anirà a càrrec de l'Edu Comelles.

Edu Comelles, viu i treballa a València. El seu treball uneix la producció musical i l’interès pels registres sonors i el patrimoni immaterial. Des del 2007 dirigeix Audiotalaia, plataforma dedicada a la formació, la producció i la difusió de música electrònica i art sonor. Edu Comelles imparteix tallers sobre paisatge sonor, microfonia i autogestió. Actualment treballa amb el Museu Etnogràfic de València desenvolupant el primer arxiu de paisatges sonors etnogràfics del País Valencià. Les seves intal.lacions han format part de diverses exposicions al Museu Reina Sofía de Madrid, LABoral de Gijón, Tabakalera (Donostia), el CCCC de València o el CCCB, Caixaforum i Arts Santa Mònica a Barcelona, la seva ciutat natal. En el cicle Sobre els viatges in-mòbils al Museu de Pintura de Sant Pol de Mar Edu Comelles ens presenta Safareig (iniciat al 2011) com a punt de partida per a reflexionar sobre el paisatge sonor i el seu paper alhora de teixir identitat, comunitat, patrimoni i record.